Zgodba o nacionalnem operaterju dobila epilog

V svojem prvem oktobrskem prispevku na Blogu sem pisal o tem kako je nacionalni operater za telefonijo zaračunal kar dva meseca zaporedoma telefonske storitve, ki jih pri moji punci doma niso opravili. Torej, klice na premijske številke 090. Takrat sem tudi napisal, da smo zadevo predali na APEK -  Agencija za pošto in elektronske komunikacije RS. Kaj se je zgodilo? Apek je ukrepal, Telekom podlegel. S Telekoma so poslali dopis, da so po našem ponovnem sporočilu, ki je bilo naslovljeno na APEK, preverili vso dokumentacijo in se tako odločili, da v želji po ohranitvi dobrih poslovnih odnosov opravijo dobropis za sporna zneska v računu za mesec maj in mesec junij 2008. To pomeni, da je APEK našel nepravilnosti, saj samo tako lahko uspejo. Bravo APEK!

APEK telekom

Seveda so se iz Telekoma za vse nevšečnosti in neprijetnosti tudi opravičili in celo zahvalili za sporočilo, saj bi jim to naj bilo v pomoč pri njihovem nadaljnjem delu. V glavnem… PRIMER ZAKLJUČEN!

Justice 

V primeru, če boste imeli težave s katerim od ponudnikov telefonije ali interneta, se po določenem postopku obrnite na APEK.

7GSdIGzYh7xI32j6zuSH65gBm3qBrkFl

Dodaj odgovor

Pravilno izpolnite prazno polje. *